2:25:00 PM

Siapa aku...?

Dah lama aku x menjenguk blog kesayangan aku ni... sebabnya aku nak makeup.. tp jd tak cantek.. sian kat dia.. last2 aku suka mcm ni jugak..he..he..

tiba2 jer tgn aku ni laju je cari blog aku... sebabnyaaa...? sbb nya aku sedih... aku sedih bila kdg2 aku tak tau siapa aku...

aku terasa hati tapi tak boleh bersuara

aku kecik hati tapi tak boleh nak tunjuk

aku terpaksa menjadi seorang yg tak berperasaan..

seorang yg tak tau nak rasa
sedih...
sunyi...
marah...
kecewa..

boleh ke yek... dah tentu aku tak boleh... tapi tu la yg aku perlu buat...

**sedih sgt2...**

3 komen bijak:

adex-aieda said...

apasal plak nih...
sedih pasal apa?

Anonymous said...

ler busuk..awat nih meh habaq mai kat aku nih...awat cheq oiiiiih

~ red malas login

zaida said...

biasa la aku ni.. kalau tiba time mengong aku cenggini ler jd nyerr...he..he...