3:18:00 PM

Happy besday husna

Selamat hari lahir buat anak sulungku.. nur akma husna... hari ni genap 5 tahun umurnya.. alhamdulillah... 5 tahun dulu, first time aku tengok muka dia selepas dia dilahirkan, aku rasa aku lah org yg paling bahagia.. selepas 2 tahun menunggu, akhirnya aku dapat dia... tiap kali aku ingat saat2 aku lahirkan dia, teramat lah manisnya aku rasa...

sekrg dia dah ada dua org adik.. sorang adik lelaki yg hensem dan sorang adik perempuan yg cute bangettt... insyaallah dia boleh jd seorang kakak yang baik... dia terlalu sayangkan adik2nya.. sampai redha jer kalau kena pukul dgn si abg.. nangis sampai hilang suara kalau kena kerja dgn si abg.. dia selalu beralah sampai aku jd geram dkt dia...

semoga dia dipanjangkan umur.. dimurahkan rezeki.. dicantikkan akhlak, baik budi, bahagia di dunia & akhirat...

0 komen bijak: