9:23:00 AM

Akhirnya aku dapat jugak Swing...



Alhamdulillah akhirnya dapat jugak aku memiliki medela swing... he..he.. dah lama aku aim breastpump yg satu nih... tp dek kerana harganya yg ala2 mahaii, jd terpaksa la tangguhkan niat...

memandangkan susuku makin merudum, aku terpaksa cari jalan utk banyakkan susu aku balik.. hu..hu.. memang sedih.. bila tengok muka zulaikha lagi sedih... wpun medela harmony & avent isis ku mmg byk membantu, tp kepenatan membuatkan aku cepat give up... jd bila dah campur malas, kurangla hasilnya.. pernah sampai satu tahap aku rasa nak berhenti jer dari aktiviti mengepam ni... tp mengenangkan sikecil comel aku ni, aku kuatkan jugak... mana tak nya ada sampai satu tahap aku cuma dpt 3 oz jer sekali perah.. sedih...

sejak dpt pump baru, aku pun bersemangat balik.. he..he.. yer la.. kerja dah senang.. tekan butang jer... boleh relax2.. sedar2 dah penuh... sejak dah tak tension2 lg nih, hasil tenusu pun meningkat.. alhamdulillah... boleh kembali tersenyum... tu pun aku cari2 jugak supplement lain... vita-lea, alfafa, habbatus sauda... byk2 jugak rasanya supplement ni membantu...

tq dkt my asben yg sudi bayar separuh dari harga medela swingku...he..he..


0 komen bijak: