10:49:00 AM

selamat hari raya.. maaf zahir & batin

hari ni hari terakhir aku kejer.. siap amik halfday lg.. he..he...

jd sebelum balik ni, aku nak ucapkan selamat menyambut hari raya kat semua kengkawan aku termasuk la saper2 yg baca blog aku ni...

maaf zahir & batin kalau2 ada salah & silap aku kat korang semua yek...

pd yg balik kg... berhati2 di jln raya.. semoga kita sampai dgn selamatnya... insyaallah...

2 komen bijak:

PiN(u/a)Ts said...

SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN..

kalau makan2 kuih raya ketupat lemang rendang dan seangkatan dengannya, ingat2la aku yang jauh diperantauan ni.. huhuhu..

tapi apa2 pun aku akan buat la ketupat(segera) rendang.. kuih raya pun dah siap dah 3 jenis, hehehe.. lemang tu jelah takde harapan aku nak buat.. takde buluh cek!!! hehehe..

zaida said...

selamat hari raya dari aku jugak... maaf zahir dan batin..

baru naik kejer hari ni.. kat kg ada gak jenguk blog aku ni.. tp nak reply maleh sbb server slow cam siput... he..he...

aku pun byk kuih segera jer... takpela.. yg penting aku dpt jumpa mak pak aku.. he..he..

sedey lak ko nanti sebut psl x dpt jumpa mak... takpela.. ko dah dpt jumpa dia sebelum tu kan... ok la tu....