9:12:00 AM

abg nak ida gemuk yek...

sebelum aku baca blog lily, asben aku mmg ada bg tau yg beryls ada buat sale... sbb dia tau aku mmg suka makan ceklat... jd bila terbaca blog si lily, aku lg la excited mintak dia beli kan ceklat kat aku..

dr sebelum kawin aku mmg suka giler makan ceklat... tiap kali gi shopping/ singgah stesen minyak aku mesti beli ceklat... asben aku dulu selalu marah aku sbb makan ceklat... dia kata nanti gemukkk... sampai satu tahap, dia pernah campakkan ceklat yg aku beli keluar keter masa singgah isi minyak... sedey giler masa tu....

semlm kat opis aku rasa x sabar dah nak tunggu dpt ceklat.. aku sms dia...

aku tulis "abg ada beli ceklat x? beli sikit pun jd la.."

dia reply "ada... petang nanti... takut cair.."

aku reply balik "yea.. yea... tq abg.."

ptg semlm sampai rumah aku terus call dia... utk remind dia jgn lupa ceklat aku... dlm ati dok doa mintak2 la dia beli lebih skit...

alih2 dia sampai dengan plastik ceklat kiri kanan tgn dia... hu...hu...

tq abg.... syg abg... :)


12 komen bijak:

LMj said...

Amboiiii banyak nya cekelat...apsal time aku pegi tak meriah cam tu. tobleron Daim tu dari Beryl's gak ke?

Busuk, aku tak salah tau nak menggemukkan ko.... wakakakaka

zaida said...

tobleron dgn Daim tu x tau la... tp asben aku beli kat sana gak la... ha..ha..

ko mmg x salah sepenuhnya.. tp saham tu ada la..he..he.. actually aku pun x tau la asben aku tunjuk perasaan ke apa... wakaka...

abc said...

abih la ko busukkkkkk....

zaida said...

takpe red.. aku simpan la selagi terdaya.. hu..hu.. tiap kali bukak peti ais mesti aku cekuh... takpe, aku set kat otak aku... gemuk... gemuk... jd aku akan takut mkn byk.. wakaka..

PiN(u/a)Ts said...

fuh, kenduri coklat tuh! aku pun terkejut tengok banyak tu, hahaha..

selamat hari raya wahai sahabatku..

zaida said...

pinat.. (ayong)<-- dah lama x panggil ko dgn nama ni.. selamat hari raya.. maap zahir dan batin.. mungkin byk salah & silap aku dgn ko... huk.. huk... sedey...

PiN(u/a)Ts said...

fuh, lama aku tak dipanggil begitu..

angah, ko pun sama eh.. selamat hari raya maaf zahir batin untuk ko.. kalau ada yang ter ter ter tu ko ampunkanlah aku, aku ni hanya manusia biasa..

dan semoga bergembira menyambut hari raya ni.. yusof ngan husna balik kg mana? bestnye dapat balik kg.. huhuhu..

zaida said...

kitaorg insyaallah balik utan melintang dulu.. lps tu balik ipoh...

lupa nak inform, ika dah membujang kembali.. kesian, dlm anak dok sakit jantung berlubang, husband dpt minah salleh...

PiN(u/a)Ts said...

ya rabbi! rani kawin ngan mat salleh ke? siannye atieh!

sebak lak hati aku dok kenangkan dia.. ngan anak 2 orang lagi.. bila dia berpisah tu? baru lagi?

zaida said...

baru lg sebelum poser.. dia bg tau aku.. dia kan kejer kat tldm lumut under mindef gak.. semlm aku tengok permohonan cuti tanpa gaji masuk kat bilik aku.. aku tengok permohonan dia ambik cuti atas dua sebab:
1. anak nak operation tonsil & jantung berlubang
2. x boleh tumpukan perhatian pd kerja sbb penceraian

sedey aku baca karangan surat dia... hu... hu..

PiN(u/a)Ts said...

aku pun rasa sedih giler wei.. tak tau apsal.. siap tulis kat blog multiply aku lagi.. alahai, nangis lak aku karang ni..

kalau ko ada tercontact dia ke, ko kirim salam eh.. harap dia bersabar banyak2..

zaida said...

tu la bak kata org sudah jatuh ditimpa tangga.. tp aku doakan dia dpt naik lif lps ni...

insyaallah kalo aku sms dia aku bg tau kat dia ko kirim salam...

smlm aku sempat tengok ko nyer multiply.. time rehat jer la diaorg x block.. dpt la aku nengok..he..he..