9:01:00 AM

sorry adikkkk....

ni kisah ptg semlm... sampai rumah lps jemput diaorg dr rumah babysitter, aku letak diaorg dpn tv... sambil bg brg mainan apa yg patut... penat sgt rasanya, aku baring kat sofa... nak kata terlelap tu tak la... tiba2 aku rasa ada benda libas tepat kena mata aku... sakitttnnyyaaaa.... aku bukak mata, rupanya yusuf yg libas mata aku dgn sikat tangkai panjang... hu..hu.. bisa sungguh rasanya...


aku pun dgn niat nak bg tau yg dia buat tu x betul, aku ambik skit tu... aku pukul bontot dia dgn sikat tu.. sbb aku pk bontot tempat yg plg sesuai sbb dia kan pakai diaper... aku rasa x kuat pooonnn.. tp alih2 dia jerit sampai ilang suara.... sambil pekup muka jerit aaayyaaahhhh....


alahai.. rasa bersalahnya... aku bukan niat nak pukul betul2 pun.. dah tentu la budak tu kecik sgt lg... s/ada dia mmg terasa sakit atau dia terasa hati sbb aku buat dia mcm tu aku pun x tau la..


apa2 pun, mama mintak maap adik.... mama tau adik nak main dgn mama... sorry yer kalau betul mama buat adik sakit... mama saayaang adikkk....


yusuf bersama kasut rayanya... x plan langsung nak beli kasut utk dia... tengok2 last week dia dah berjalan dgn jayanya... he..he..

0 komen bijak: