10:49:00 AM

lamanya x jenguk sini...

dah sebulan rupanya aku x jenguk sini.. he..he.. lamanya...

sibuk jer lately... mana lg hal kejer.. mana lg nak nguruskan bisnes part time aku yg mengalahkan org buat full time... ke hulu ke hilir.. terkejar sana sini... balik rumah terlepek...

anak2 aku pulak dah dkt seminggu x sihat... si kakak dgn di adik sama jer... muntah2... cirit birit... dah makin susut aku nengok dua2nya... bwk gi klinik, makan ubat... tp serupa tu jugak...
pening kepala aku.. hari2 kena basuh sarung tilam... toto... adeeiii.... dah tukar susu pun xde perubahan.. kelmarin mak mentua dtg jenguk cucu2 dia... siap buatkan beras goreng, bg minum air... pun sama jugak hasilnya... x tau apa masalah diaorg sebenarnya...

saper2 yg ada petua, bg la kat aku... aku dah kerisauan dah ni.. dah kepeningan... dah x ketahuan...

harap2 cpt la sihat anak2 mama yek...

1 komen bijak:

abc said...

Skang nih mmang musim rotavirus nih...letih oo..kesian pun ye kan tengok..