2:31:00 PM

alahai yusuf ku...

aku baru je balik dari hospital... tengok keadaan anak bujang aku yg makin lemah... mana taknya, seminggu cirit-birit & muntah.. nasib baik demam kejap jer...

pg2 pegi opis... tp kat opis asyik teringat kat dia jer... x senang nak buat kerja... terbyg2 muka dia... last2 call husband ajak gi hospital.. nak gi hospital kerajaan takut lambat... ingat mmg nak gi hospital ampang jer.. tp memandangkan aku ngan asben pun dua2 kerja hari ni, decide gi KJMC... jauh la skit... jumpa la dgn dr. syed nazir...

resultnya, anak aku dijangkiti rotavirus.. simptom dia demam di peringkat awal... diikuti dengan muntah2... dan cirit birit.. patutla lama x ilang2...

sepatutnya kena tahan... tp memandangkan spital tu jauh.. & x cover sepenuhnya, jd aku mintak balik dulu... doktor bg la... tp kena monitor.. kalo dlm masa sehari dua masih berterusan, mmg kena masuk spital gak...

harap2 cepat la dia sembuh dgn ubat yg dah dibekalkan... sian sgt aku nengoknya... cumanya dia tu sakit ke apa ke, maintain ligat.... he..he..

0 komen bijak: