8:31:00 AM

stress...

baru sempat jenguk sini... dua hari kursus kat luar... kursus stress... he..he... tengok nama naik utk ke kursus tu, aku yg stress dulu... tp bila dah pegi, rasa best giler pulak... byk jugak la input yg masuk dlm kepala aku ni... rasa mmg sesuai la kursus tu utk org yg kurang tahap kesabaran cam aku...

masuk kejer balik... nak start buat kejer, aku jd stress... stress giler... mana x nya, org yg gantikan tempat aku buleh godek2 pc aku jd mcm2... keluar gambar kuda bagai... hampeh tul... dah la tu pc aku jd slow cam siput khinzir... senang hang... upload gambar jd lembap... berat mcm ada batu...

yg menambahkan stress aku bila hamba Allah ni dgn bangganya dtg kat tempat aku balik sambil cakap.."ida, pc ida sue dah kasi ringan dah... sbb sue buat kejer guna pc ni rasa cam berat, jd sue buat la apa yg patut.." aku dgn geramnya ckp.. "ko buat pc aku jd lg lembap la... apa ko dah buat..?" dia pun citer bla... bla.. bla.. aku suruh dia buat balik jd cam asal.. tp ternyata tikus dah baiki labu.... adeeiii....

2 komen bijak:

abc said...

kalau aku hempuk ajer atas pala dia tu *keji ganaz kan*

...pantang aku..kita tinggal elok2 pepandai godek..

zaida said...

he..he.. bagus idea ko red.. tp aku baru balik dr kursus stress... kang rugi duit kerajaan antar aku kursus... wakaka... jd kena la aku telan air liur tahan sabarrr...