8:36:00 AM

Detailed Scan


semalam aku ada app utk detailed scan... app pukul 5.30pm.. pukul 5.00 aku dah sampai.. sbb nyer aku tau kalau lps office hour alamat lps maghrib la turn aku... jd disebabkan aku yg terawal, dpt la aku no. 1.. he..he.. tu pun lama jugak menunggu doktor sampai...

dalam hati dup dap dup dap jugak nak buat scan ni.. ni la masalah nya kalau tak plan.. kalau plan awal2 nak baby, awal2 lagi dah buat preparation... amik asid folik etc.. ini sedar2 dah 9 minggu baby dok dalam perut... tu pun nasib baik la takde benda2 yg bahaya yg aku makan sebelum aku tau aku pregnant..

alhamdulillah, so far baby ok... doktor kata insyaallah baby sihat.. bila tengok dia, rasa terharu la pulak... mcm mana la aku boleh terpk nak buat sesuatu kat dia dulu.. ish.. nasib baik la waras lagi aku nih.. moga2 Allah selamat kan baby aku ni & lahir sebagai baby yg sihat & cukup sifatnya... amin...






0 komen bijak: